4 stjernede mødefaciliteter

Møde & konference

Møde & konference

Vi har i huset mange års erfaring med at afvikle møder, konferencer, messer og kongresser. ToRVEhallerne rummer:

• 14 møde- og konferencelokaler
• 450 personer i det største lokale
• 74 4-stjernede hotelværelser
• Total 400 værelser i Vejle Centrum
• 2 minutters gang fra banegården
• 3 restauranter
• AV-udstyr, lys, lyd og sceneteknik i topklasse
• Tekniker i forbindelse med konferencer og arrangementer

Book dit næste møde på info@torvehallerne.dk

Mødepakker

Uanset hvilken type møde eller konference du har i tankerne, kan vi tilbyde de ideelle rammer og sammen skabe en uforglemmelig oplevelse for dig og dine mødedeltagere!

Vores mødepakker er henholdsvis fordelt efter dag-, formiddags-, eftermiddags-, aften- og heldagsmøder.

Vores standard dagmøde indeholder:

• Økologisk kaffe og et stort udvalg af the
• Morgenforplejning med juice
• Frisk frugt
• Mødevand med et udvalg af sodavand og økologiske safter (afregnes efter forbrug)
• Snacks bestående af tørrede og kandiserede frugt og nødder
• Isvand
• Frokostanretning eller buffet inkl. 1 sodavand/kildevand pr. person
• Eftermiddagsbuffet m. kaffe/the samt sødt og sundt
• Mødelokale m. standard AV-udstyr

Alle mødepakker kan skræddersyes efter behov.

Tag på virtuel tur i ToRVEhallerne

 

Se oversigt over opstillinger og lokaler

Afbestillingsregler

Som hovedregel kan vores gæster frit annullere et arrangement op til 60 dage før planlagt startdato uden omkostninger. Dog er der 90 dages annulleringsfrist for arrangementer, der beslaglægger mere end 50% af hotellets- og/eller konferencecentrets kapacitet. Her betales et gebyr svarende til 25% af det bestilte arrangement.
Ved annullering af hele kurset/konferencen senere end 10 dage før arrangementet, er bestiller forpligtig til at betale det fulde beløb for den bestilte ydelser. Der kræves fuld dækning for ydelser, der ikke kan afbestilles.
I tilfælde af afbestilling, mindre end 60 dage, men mere end 30 dage før planlagt startdato, betales gebyr svarende til 40% af det bestilte arrangement. Ved afbestilling mindre end 30 dage før planlagt startdato, betales der et gebyr svarende til 75% af det bestilte arrangement.
Ved afbestilling, som altid skal foretages skriftligt, forstås annullering, reduktion, afkortning, omplacering og lignende væsentlige ændringer i forhold til bekræftelsen. Dog kan afbestilling/reduktion indtil 10% af det i bekræftelsen anførte deltagerantal ske omkostningsfrit indtil 24 timer før arrangementets starttidspunkt. Afbestillingsgebyr/erstatning bortfalder i det omfang den pågældende kapacitet sælges til anden side.
Alle bestillinger er gældende og bindende ved modtagelse af skriftlig bekræftelse fra Best Western ToRVEhallerne.

Vi Samarbejder med